}
LK DESIGNER SHOPS

NOTOWANIA GIEŁDOWE


Z DNIA 2018-02-21

KURS BIEŻĄCY


PLN

ZMIANY


OBRÓT


-

Strategia spółki

LK Designer Shops S.A.

Obrana przez Zarząd Spółki strategia rozwoju na lata 2015 – 2017 koncentruje się na systematycznym umacnianiu i rozwijaniu marki „LIDIA KALITA” i pozycji Spółki na polskim rynku odzieżowym.

Spółka zamierza realizować ten cel przede wszystkim poprzez budowę sieci sprzedaży detalicznej dedykowanej marce w drodze otwierania nowych sklepów własnych oraz sklepów otwieranych przez franczyzobiorców, uzupełnioną o działalność sklepu internetowego. Ponadto Spółka zamierza realizować ten cel również utrzymując najwyższą jakość oferty asortymentowej pozwalającej na zaspokojenie potrzeb najbardziej wymagających klientów oraz zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta w sklepach. Celem Spółki jest dotarcie z ofertą do jak najliczniejszej grupy odbiorców, którymi są klienci indywidualni, głównie kobiety w przedziale wiekowym 25-65 i więcej.

Spółka realizuje strategię opartą na koncentracji na jednej, homogenicznej marce i ciągłym jej doskonaleniu. Spółka zamierza stale optymalizować i uspójniać kolekcje przy zachowaniu ich wysokiej jakości i rozpoznawalności marki. Intencją Spółki jest prezentacja asortymentu na stosunkowo niewielkich, funkcjonalnie i marketingowo zorganizowanych butikach, utrzymanych w eleganckim minimalistycznym wystroju. Zasadą jest prezentowanie produktów marki „LIDIA KALITA” w spójnie zaaranżowanych sklepach, co kreuje jednolity wizerunek marki w oczach klientów.

Spółka planuje rozwijanie sieci sprzedaży poprzez otwieranie kolejnych sklepów własnych zlokalizowanych w najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach w kraju. W miarę dostępności nowoczesnych powierzchni handlowych, odpowiadających standardom aranżacyjnym i wymaganej do utrzymania tego standardu powierzchni użytkowej, Spółka w pierwszej kolejności planuje wynajmować głównie nieruchomości zlokalizowane w najczęściej odwiedzanych przez klientów galeriach i centrach handlowych. Do dnia niniejszego dokumentu Spółka otworzyła 5 salonów własnych, własny sklep internetowy, a także nawiązała współpracę z 2 franczyzobiorcami oraz uruchomiła sprzedaż marki w 2 salonach multibrandowych. Na lata 2015-2016 planowane jest sukcesywne otwieranie kolejnych sklepów własnym, tak, aby do końca 2016 r. Spółka mogła efektywnie zarządzać łącznie 12 sklepami własnymi. Ponadto Spółka planuje rozwój uruchomionego w I połowie 2014 r. sklepu internetowego, który stanowi obecnie nowoczesne narzędzie wspierające sprzedaż i ma przyczynić się do zwiększenia dostępności oferty Spółki na rynku. Sprzedaż realizowana tym kanałem nie ma obecnie znaczącego wpływu na poziom przychodów ze sprzedaży generowanych przez Spółkę, przy czym Zarząd Spółki nie będzie koncentrował starań, aby istotnie zwiększać skalę sprzedaży tą drogą wychodząc z założenia, że stanowi on wyłącznie element jej wsparcia.